ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

147651_652

 محمدنبی رودکی شب گذشته در نشست خبری که در محل ستاد قالیباف در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه ستادهای قالیباف در استان فارس در قالب جبهه پیشرفت و عدالت و ستادهای مردمی فعال هستند، بیان داشت: این کاندیدای ریاست جمهوری ۱۶ خردادماه جاری به فارس سفر می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی های قالیباف افزود: قالیباف در مدیریت انحصارگری و قومیت‌طلبی را نمی‌پذیرد.

 

رئیس ستاد مردمی قالیباف در فارس با بیان اینکه نظام و رهبر انقلاب به همراه مدیریت، اولویت قالیباف در انتخاب مدیران است، ادامه داد: قالیباف کاری به جناح‌ها ندارد و حتی در یکی از مدیریت‌های شهرداری مناطق تهران از اهل سنت نیز استفاده کرده است.

 

رودکی با اشاره به اینکه قالیباف مدیریت جهادی، تحول‌گرایانه و تغییرگونه دارد و همواره در تحول‌گرایی نیز پیشتاز بوده است، تصریح کرد: قالیباف در ولایی بودن از افرادی است که امین رهبر انقلاب است، او در مدت مدیریت خود شهرداری تهران را از نهاد خدماتی به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی بزرگ تبدیل کرد.

 

وی بیان داشت: در بحث ارزش‌گرایی در مدت فعالیت قالیباف در شهرداری تهران ۴۰۰ مسجد از ۲۰۰۰ مسجد موجود ساخته شد و به بازسازی و تعمیر مساجد نیز توجه ویژه می‌شود.

 

مشاور شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیاری می‌گویند قالیباف قومیت‌گرا است و در شهرداری تهران از نیروهای مشهدی استفاده کرده و این در حالی است که تنها شش درصد نیروهای شهرداری مشهدی هستند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.