ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

هر روز که به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک می شویم، نامزدهای ریاست جمهوری سعی می کنند برنامه های خود را با جزییات بیشتری در بخش های مختلف فرهنگ، سیاست، اقتصاد و ... بیان کنند. در این میان اصلاح نظام آموزشی کشور و بهبود وضعیت معیشت معلمان جزو مهمترین برنامه های کاندیداهاست. حل معضلات آموزشی و مشکلات فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از کلیدی ترین وزارتخانه ها برای تربیت نسل آینده از رویکردهای مهم کاندیداهای ریاست جمهوری در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است.
 نظر دکتر قالیباف را در این مورد مخوانیم:

- اطمینان می‌دهم در صورت توفیق خدمت، در هر شرایط اقتصادی و حتی در شرایط تحریم، برای خوب اداره کردن دو وزراتخانه مهم آموزش و پرورش و آموزش عالی، هیچ بهانه ای باقی نگذارم.

-بنده مطالبات معلمان را می‌دانم و برای فراهم کردن آنها برنامه دقیق دارم.

- تردیدی نداریم که سرمایه گذاری در فرهنگ و به ویژه حوزه آموزش و پرورش جزو پربازده ترین سرمایه گذاری هاست. آینده ما منوط به سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش است.


به گفته قالیباف اکنون بیشتر معلمان در کشور ما به دلیل دغدغه معیشتی دو شغله اند و اگر این طور نباشد قادر به اداره زندگی نیستند. معلمان ما به دنبال رزق حلال هستند و جز این که برای گذران زندگی دو شغله باشند یا چند شیفت کار کنند راه دیگری ندارند.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.