ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

 اخيرا سعيد جليلي به رسانه‌هاي منسوب به خود درخصوص نحوه انتقاد از قاليباف تذكر جدي داده است. وي انتقاد برخي از رسانه‌هاي افراطي به قاليباف و اتهام تكنوكرات زدن به وي را غيراخلاقي دانسته و هشدار جدي نسبت به ادامه اين رفتارها داده است.

 این کشتی بزرگ را به دست یک کشتی بان قوی بدهیم/هرکه توانست تهران را اداره کند ، از پس اداره کشور هم برخواهد آمد

حجت الاسلام و المسلمین نقویان، از روحانیون اعتدال گرای تهران نیز از قالیباف حمایت کرده است.



ادامه مطلب...

 توجه ویژه دکتر قالیباف به سهم بانوان در فضای شهری



ادامه مطلب...

حجت الاسلام نقویان در برنامه امروز خود با مردم تهران، به بیان دیدگاه های خود از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خواهد پرداخت .
زندگی: حجت‌الاسلام ناصر نقویان کارشناس و مبلغ حوزوی برای حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز در بوستان جوانمردان با مردم سخن می گوید.
 
 حجت الاسلام نقویان در برنامه امروز خود با مردم تهران، به بیان دیدگاه های خود از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خواهد پرداخت .
 
این برنامه ساعت 19 امروز در بوستان جوانمردان تهران برگزار خواهد شد.  
 
گفتنی است پیش از این نیز حجت الاسلام شهاب مرادی مشاور فرهنگی محمد باقر قالیباف حمایت خود از این کاندیدای ریاست جمهوری را اعلام کرده بود. وی تاکید کرده بود که  رای او به قالیباف است و دولت جهادی در نظر دارد تصدي‌گري فرهنگی را به حداقل برساند.
 

همايش نمايندگان ادوار و فعلي مجلس براي حمايت از قاليباف
 
نماينده سابق مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي گفت: سابقه،‌كارنامه روشن افراد و توانايي لازم براي اداره يك كشور از جمله فاكتورهاي لازم براي رياست جمهوري است كه دكتر قاليباف هم در كارآمدي و هم در ارائه برنامه جزو افراد شاخص در زمينه رياست جمهوري است.  
 
ولي آذروش، در گفتگو با خبرنگار «فردا» خاطر نشان كرد:‌ نزديك به 432 نفر از نمايندگان ادوار گذشته مجلس حمايت خود از قاليباف را اعلام كرده اند و در حال حاضر با 31 دبير در 31 استان هماهنگي لازم به عمل آمده و احكام آنها براي حضور در ستاد دكتر قاليباف صادر شده است. خوشبختانه در كنار نمايندگان ادوار، بيش از 150 تن از نمايندگان مجلس نيز حمايت خود را از دكتر قاليباف انجام دادند.
 
وي در ادامه از برگزاري همايش نمايندگان مجلس در حمايت از قاليباف خبر داد و گفت: در حال برنامه ريزي هستيم تا يك همايش بزرگ را در آينده نه چندان دور در ارتباط با كارنامه و عملكرد دكتر قاليباف برگزار كنيم تا خدمات ايشان در نيروي انتظامي و شهرداري تهران بيشتر صحبت شود.
 
نماينده سابق مردم اردبيل همچنين تاكيد كرد: برنامه هايي كه دكتر قاليباف ارائه دادند در 7 جلد كتاب در زمينه هاي فرهنگي،‌اجتماعي، عمراني، بهداشتي، سياسي، ورزشي و اقتصادي چاپ و توزيع شده كه نشان مي دهد ايشان با برنامه مدون و كاملي پا به عرصه رياست جمهوري گذاشته اند.  
 
دبير هيئت رئيسه نمايندگان ادوار گذشته مجلس افزود:‌ خوشبختانه نمايندگان ادوار و هيئت رئيسه نمايندگان ادوار گذشته مجلس حمايت همه جانبه اي از آقاي قاليباف داشته اند و طي جلسه اي كه روز گذشته بين هيئت رئيسه نمايندگان ادوار با هيئت رئيسه مجلس نهم انجام شد،‌ جمع بندي هاي خوبي در خصوص برگزاري همايش و حمايت از قاليباف انجام گرفت.  
 
آذروش در بخش پاياني اظهارات خود از حمايت همه جانبه مردم اردبيل از قاليباف خبر داد و گفت:‌ بنده لازم مي دانم به عنوان نماينده سابق مردم اردبيل از شعور، فهم و درايت مردم عزيزمان در توجه به حماسه سياسي تشكر و قدرداني داشته باشم. مردم اردبيل با استقبال پرازدحامي كه بيش از 2 كيلومتر جمعيت در آن حضور داشتند، نشان دادند كه حمايت همه جانبه اي از قاليباف خواهند داشت.  
 
مردم كردستان به قاليباف علاقه دارند
 
عضو هيئت رئيسه نمايندگان مجلس ادوار گفت: از چند ماه پيش مي دانستم كه دكتر قاليباف ضمن برنامه هاي خاصي كه براي اداره كشور دارد،‌ توانمندي و پتانسيل بالايي هم به لحاظ كارنامه، كار اجرايي و عملكردي دارد از همين رو براي خودم اين انگيزه ايجاد شد كه به حمايت از ايشان بپردازم.
 
سيد عماد حسيني،‌ نماينده مردم كردستان در مجلس هفتم و هشتم در گفتگو با «فردا» خاطر نشان كرد: من در ديگر كانديداها آن روحيه تحول گرايي و ايجاد تغيير را مشاهده نكردم و احساس مي كنم اگر كسي به غير از قاليباف به جايگاه رياست جمهوري برسد،‌آن توان اجرايي لازم براي اداره كشور را نخواهد داشت. قاليباف مي تواند كشور  ما را بعد از چند سال مديريت به يك كشور پیشرفته برساند.
 
وي در ادامه به استقبال پرشور مردم كردستان از قاليباف اشاره كرد و افزود: سفري كه آقاي قاليباف به كردستان داشتند و استقبال پرشور مردم نشان از محبوبيت بالاي ايشان در اين منطقه دارد. ديدگاهي كه آقاي قاليباف در خصوص قوميت ها و مذاهب كشور دارد و با توجه به اينكه ايشان در گذشته نشان داده كه جايگاه همه قوميت ها و مذاهب كشور را تثبيت مي كند. ضمن اينكه كارنامه قاليباف در نيروي انتظامي و شهرداري تهران تضمين برنامه اي است كه ارائه داده و مردم كردستان وي را فردي عملگرا مي شناسند.  
 
سخنگوي سابق كميسيون انرژي مجلس در بخش پاياني اظهارات خود عنوان كرد: بيش از 45 نفر از نمايندگان اهل سنت ادوار گذشته مجلس نيز از دكتر قاليباف حمايت كرده اند و اميدوار هستيم اين موج ايجاد شده منجر به پيروزي ايشان در انتخابات شده و از طرفي ديگر نيز آقاي قاليباف بعد از پيروزي در انتخابات به وعده هاي خود عمل كنند. 
 

حضور هوادارن دکترقالیباف در شهر پس از مناظره سوم



ادامه مطلب...

نقل از خبر انلاین



ادامه مطلب...

نقل از سایت رسمی دکتر محسن رضایی



ادامه مطلب...

دکتر زهرا مشیر در جمع بانوان حامی قالیباف:رزمنده بودن، عامل اصلی ازدواج با قالیباف/ بستر سازی برای مدیریت زنان در دستور کار قالیباف است

همسر دکتر قالیباف با اشاره به شایعاتی که در مورد وی وجود دارد گفت: سابقه درخشان دکتر باعث شد که دیدگاه تکنوکرات توسط مخالفین او شایع شود ولی عملکرد او در قالب عمل به نظام جمهوری اسلامی معنا پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف ، دکتر زهراسادات مشیر در جمع ۳۰۰ نفری بانوان حامی دکتر قالیباف در مشهد،  مطالبه زنان ما را مدیریت بر افکار عمومی دانست وافزود: رسیدن به این هدف در عرصه سیاسی و شاکله آن در غالب تشکل صورت می گیرد.

وی گفت: بستر سازی در شغل های مدیریتی زنان برای اشتغال زایی و ارتقاء جایگاه زنان در جامعه از برنامه های مهمی است که در دستور کار قالیباف قرار دارد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: از گذشته دغدغه همه ما شکل گیری حکومت اسلامی بوده است و در این زمان وجود یک حکومت دینی با حفظ ارزشهای آن بسیار گرانقدر است.

مشیر تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی فقط با درک شرایط  نظام جمهوری  اسلامی میسر می شود و دکتر قالیباف توانسته این شرایط زمانی و مکانی نظام را درک کند.

وی افزود: از نگاه رهبری زنان باید در عرصه های اجتماعی حضور داشته و نقش ایفا کنند و در همین خصوص دکتر قالیباف به عنوان شهردار تهران برای این مهم تلاش های به سزایی انجام داده است.

همسر دکتر قالیباف مشارکت زنان را در اجتماع امری مورد تاکید عقلا، علما و اندیشمندان دانست و خاطر نشان کرد: امروز زنان فرهیخته ما توانستند این شاکله را بشناسند و بایک انتخاب شایسته و شکل گیری حماسی زمینه ای را فراهم می کنند تا کشور را به سمت مطلوبیت برسانند.

وی گفت: آنچه که کشور ما به آن مبتلا است رفتارهایی است که از دانش آموزان و دانشجویان ما دیده می شود که در رابطه نیاز به کمک خانواده ها و آموزش و پرورش داریم.

وی با اشاره به اهداف دکتر قالیباف افزود: دکتر قالیباف نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش به خصوص معلمان دارد و این مهم در اولویت کاری وی قراردارد.

او انجام فعالیتهای دکتر قالیباف را طبق موازین اسلام معرفی کرد و گفت: در زندگی اجتماعی، افراد جامعه هم باید متناسب با قوانین و مقررات کشورباشد.

دکتر مشیر ادامه داد: یکی از خصوصیات برجسته دکتر قالیباف همیشه رزمنده بودن او بوده  است که همین امر، عامل و شرط اصلی ازدواج با وی بود.

 

زندگینامه: محمد باقر قالیباف (1340-)

 

 



ادامه مطلب...

 

قالیباف 12 سال است که مشغول تدوین برنامه دولت یازدهم است

 



ادامه مطلب...

اميدوارم كشور را مثل تهران آباد كنيد



ادامه مطلب...

تورم امان مردم را بريده است؛ اين گزاره نيازي به بيان يك كارشناس اقتصادي ندارد، بلكه حالا همه مي‌دانند كه تورم، معيشت مردم كشورمان را با مشكلات مختلفي روبه‌رو كرده است. متأسفانه همسو با افزایش قابل توجه درآمدهای نفتی و درآمدهای ارزی کشور (به ویژه در سال های اخیر)، دیگر شاخص های اقتصادی کشور همچون، رشد اقتصادی و تورم بهبود چندانی نیافته است. به هر حال مسلما در سال های اخير بالا و مزمن بودن نرخ تورم، نه تنها برای كارشناسان اقتصادی، بلكه برای عموم مردم هم آشكار و محسوس شده است. آنچه دكتر قاليباف در برنامه اش به عنوان راهبرد براي خلاصي از اين تورم در نظر گرفته عبارتند از: کنترل حجم نقدینگی با بهره گیری از سیاست های فعال وکارآمد پولي، سیاست های مالی و برقراری انضباط مالی در دولت، تأمین استقلال هرچه بیشتر بانک مرکزی از دولت، شناسایی و حذف زمینه های شکل گیری و افزایش انتظارات تورمی، حفظ ثبات در اتخاذ سیاست های اقتصادی و تجاری و توجه به آثار تورمی در تنظیم سیاست ها و همچنين بهبود نظام توزیع و ایجاد شبکه های توزیعی گسترده با کمترین واسطه میان تولیدکننده و مصرف کننده. درضمن اجتناب از تصویب قوانین و مقررات تورم زا و اصلاح آنها و همچنين افزایش کارایی منابع بانکی و تخصیص بهینه آنها از طریق آزادسازی نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی از اقدامات اساسي قاليباف برای مهار تورم خواهد بود.



ادامه مطلب...

چهره تهران در این سالها دگرگون شده است. هر روز یک اتفاق تازه در این شهر می افتد. پروژه های عمرانی با سرعت مثال زدنی به اتمام می رسد. سرعت و دقتی که در کشور کم نظیر است. ساخت بزرگترین بزرگراه شهری کشور در 22 ماه، بزرگراهی که با یک حساب سرانگشتی ساختش به پنج سال زمان نیازداشت یا احداث تونل نیایش در کمتر ازدو سال، ساخت بزرگترین خط متروی خاورمیانه، ساخت بوستان ولایت در 67 روز و... گوشه ای از رکوردهایی است که مدیریت شهری توانست در پایتخت بر جا بگذارد. ركوردهایی كه نه تنها از جنبه ملی بلكه از جنبه بین المللی نیز باعث شد تا ضمن ارتقای دیپلماسی شهری تهران در ارتباط با سایر شهرهای مطرح دنیا پایتخت ایران اسلامی را به عنوان یكی از كلانشهرهای مطرح دنیا مطرح كند. اتفاقی كه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در دوره مدیریت محمدباقر قالیباف افتاد.
 
رکوردهایی که مدیریت شهری توانست در پایتخت ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام به جای بگذارد در تمامی جنبه‌های مدیریت شهری زیاد است. یکی از این رکوردها در حوزه فنی و عمران شهر تهران به ثبت رسید. خودکفایی شهرداری تهران و مهندسان ایرانی در ساخت تونل‌ های شهری، پل سازی و بزرگراه سازی است.
 
سید مازیار حسینی، معاون فنی و عمران شهردار تهران در این باره می‌گوید: با یک مقایسه سر انگشتی می توان تمامی رکوردهایی که با بهره گیری از مدیریت جهادی توانستیم در پایتخت به ثبت برسانیم را بررسی کرد. به عنوان مثال اگر در سال‌های قبل از 84 روند ساخت تونل های شهری در تهران 11 سال طول می‌کشید اما در دوره فعلی مدیریت شهر تهران رویکرد جهادی توانست این هزینه زمانی را به کمتر از دو سال برساند. البته دستیابی به تمامی این رکوردها به نوع مدیریت دکتر قالیباف نیز بر می‌گردد. شهردار تهران با اعتمادی که به مهندسان ایرانی در ساخت پروژه‌های عمرانی کرد و با نظارت های شبانه‌روزی خود بر نحوی پیشرفت این پروژه‌ها که اغلب آنها طرح های بزرگ عمرانی در طولنیم قرن اخیر محسوب می‌شود؛ و از همه مهمتر مدیریت زمانی این پروژه‌ها توانست صنعت ساخت تونل های شهری را در تهران به یک خودکفایی برساند.
 
معاون شهردار تهران ادامه می دهد: نقطه اوج ساخت تونل‌های شهری در پایتخت را می توان ساخت تونل نیایش به عنوان دومین تونل بزرگ شهری دنیا به شمار آورد. در زمینه ساخت پل‌ها و تقاطع‌های غیر هم سطح نیز این مساله قابل بررسی است. اکنون این توان در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد که هر 40 روز 2 کیلومتر پل و تقاطع هم سطح بسازد.
 
معاون فنی و عمران شهردار تهران دلیل دستیابی به این رکورد را در استفاده و بهره‌گیری از جدیدترین شیوه‌های ساخت طرح‌های عمرانی شهری  می‌داند و تاکید می‌کند: به عنوان مثال زمانی که با تمام قاطعیت عنوان می‌کنیم که در ساخت پل های عبوری به این میزان توانایی رسیده ایم که می توانیم هر 40 روز دو کیلومتر پل بسازیم ، این است که از روش های تضمین شده و اقتصادی در ساخت پل‌ها استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال در ساخت پل صدر از روش صندوقه‌ای که یک روش پیش ساخته است، استفاده می کنیم .
 
این روش چندین مزیت را برای مدیریت شهری دارد. با توجه به اینکه  این طرح های شهری اغلب در محدوده‌های پر تردد و ترافیکی ساخته می‌شود، استفاده از این روش‌ها مانع از مسدود شدن مسیرهای ترافیکی می شود. دوم آنکه این روش ها در مقایسه با روش های سنتی و قدیمی در صرفه‌جویی هزینه مقرون به صرفه است و مزیت آخر این است که مدیریت زمان در این روش تضمین شده است.
 
تکمیل رینگ بزرگراهی550 کیلومتری شهر تهران که 430 کیلومتر از آن در دوره مدیریت فعلی شهر تهران تکمیل و به بهره برداری رسیده است نیز نمونه دیگری از رکوردهایی است که مدیریت جهادی در تهران برجای گذاشته است.
 
سید مازیار حسینی در این باره نیز یادآور می‌شود: تکمیل رینگ بزرگراهی شهر تهران با توجه به معارضان تاسیساتی و ملکی زیادی که در برخی از مسیرهای بزرگراهی در تهران قرار دارد، باعث شده بود تا اجرای این طرح‌ها بعضا بین 20 تا 40 سال متوقف شود. اما دکتر قالیباف با بهره‌گیری از مدیریت جهادی توانست بزرگراه‌های تاثیرگذاری مانند بزرگراه امام علی(ع)، یادگار امام(ره)، شهید صیاد شیرازی که از داخل بافت های مسکونی می گذشت را تکمیل و در مدت زمان تعیین شده به بهره بردار برساند.
 
به همین خاطر است که حمزه شکیب، رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران بارها اعلام کرد که عملکرد شهرداری پایتخت در اجرای پروژه های عمرانی قابل تقدیر است. این عضو شورای شهر تهران می‌گوید: در این دوره مدیریت شهری کارهای بسیار خوبی انجام شده است. به عنوان مثال طرح خروج بزرگراه امام علی(ع) از بن بست، سال ها بر زمین مانده بود و به دلیل حجم گسترده معارضات ملکی، هیچ شهرداری تمایلی به تکمیل آن نداشت.

جوانان امروز روزهای دفاع مقدس را ندیده‌اند، اما وقتی به چشمان جوانان نگاه می‌کنیم کماکان برق آن روزها در چشمان‌شان دیده می‌شود. نباید جوانان را ناامید کنیم. اگر ما مدیران درد دین، انقلاب، کشور و فرزندان این جامعه را داریم و استقلال و آزادی کشور را می‌خواهیم، نباید اجازه بدهیم نسل مردان مردی که ایستادند و چنین افتخاراتی را آفریدند در خانه پیش زن و فرزند خود شرمنده شوند. آنها می‌شکنند که چرا نمی‌توانند حداقل درخواست‌های بحق فرزند خود را پاسخ دهند. آیا این بی‌انصافی و بی‌مروتی نیست؟ این مردان مرد نه‌تنها خودشان می‌شکنند بلکه غرور جوانان رشید آنها نیز در مقابل‌شان می‌شکند و فرو می‌ریزد.

جوانانی که می‌بینند پدر آنها از دوران کودکی با چه زحمتی هزینه‌شان را تامین می‌کند تا درس بخوانند، اما امروز شغلی ندارند تا کمک پدر خانواده باشند. خانواده‌های زیادی داریم که در آنها مادر خانواده با کارگری و تلاش، فرزندان یتیم خود را تربیت می‌کند تا درس بخوانند و وارد دانشگاه شوند، اما پس از فارغ التحصیلی که غیرت جوانی در این افراد وجود دارد و به دنبال آن هستند تا محبت‌های والدین خود را جبران کنند، شرمنده خانواده می‌شوند، چون کار مناسبی پیدا نمی‌کنند. آن وقت حتی برای اداره امور جاری خود نیز باید دست‌شان را در مقابل والدین‌شان دراز کنند.

اگر روزی دشمن ما ، دشمن خارجی بود و صدام به کشور ما حمله کرد و مشکلاتی را به وجود آورد، امروز سوء مدیریت، ضعف درکارها و دوری از فرهنگ جهاد و شهادت است که به گونه‌ای این مشکلات و معضلات را برای ما فراهم کرده است. امروز هم نارسایی‌هایی در حوزه گرانی، فقر، تورم، بیکاری و آسیب های اجتماعی وجود دارد که مثل خوره به جان جامعه ما افتاده است. باید مثل همان موقع دست به دست هم دهیم و همانند همان روزی که با محبت و گذشت و صبر در دوران دفاع مقدس کار می‌کردیم مشکلات را برطرف کنیم. باید این روحیه را احیا کرده و از درگیری، نفاق و تنبلی پرهیز کنیم.

در حال حاضر و در شرایطی که بهترین منابع انسانی را در اختیارداریم؛ مدیریت، حلقه گمشده‌ای است که مانع استفاده درست از این سرمایه‌ها می شود. وی افزود: ما در دهه 80 هم نفت را 10 دلاری فروختیم و هم 120 دلاری؛ ولی تفاوتی در کیفیت و سطح زندگی مردم ایجاد نشد. اینکه ما بزرگترین سرمایه های مادی و انسانی را در اختیار داریم و نمی توانیم از آنها به نحو درستی استفاده کنیم ناشی از فقدان یک مدیریت کارآمد و عقلانی است.

خرج تحصیل در کشور ما آنقدر بالاست که بسیاری از خانواده‌های کم بضاعت ترجیح می‌دهند فرزندان‌شان اساسا قید تحصیل در مقاطع عالیه را بزنند تا مجبور نشوند هر سال میلیون‌ها تومان هزینه دانشگاه را با مشکلات فراوان تهیه کنند. چنین شرایطی شاید اوج بی‌عدالتی در کشور باشد؛ آنهایی که بضاعت مالی دارند با پرداخت هزینه دانشگاه به مدارج علمی بالا می‌رسند، مدرک می‌گیرند و موقعیت اجتماعی خود را تثبیت می‌کنند، اما در سوی دیگر همین جامعه، خیلی‌ها با حسرت دانشگاه زندگی می‌کنند، استعداد نهفته خود را سرکوب می‌کنند،چون تورم آنقدر به آنها فشار آورده که برای تامین نیازهای ابتدایی زندگی خود نیز دچار مشکلات فراوان شده‌اند و در این روزگار آشفته مگر می‌توان شاخ غول شهریه دانشگاه را شکست؟

اما غصه ما اين است چرا نیروهای خوب، جوانان پرشور و نیروهای آماده به کار به خوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. مردان مردی از همین نسل در دوران دفاع مقدس نشان داده‌اند که چقدر افتخارآفرین هستند، اما امروز همان مردان مرد در پیچ و خم زندگی گرفتار هستند، از دیگر سو مردم بیش از هرکسی سختی‌های ناشی از تورم و گرانی را می‌بینند.

اگر کسی می‌خواهد دختر و پسر خود را به خانه بخت بفرستد چقدر تحقیق می‌کند؟ می‌خواهیم تمشیت امور اجرایی خود را در دست فردی بگذاریم تا برای 75میلیون نفر برنامه‌ریزی کند. آیا نباید تحقیق کنیم؟ باید دانست شعارهای تند و حرف‌های احساسی نمی‌تواند گرانی، تورم، ناامنی، اعتیاد، فقر، بداخلاقی و دیگر مشکلات را حل کند. شعارهای تند نه تنها این مسائل را حل نمی‌کند، بلکه ممکن است به آنها دامن بزند. ما اینها را تجربه کرده‌ایم و دیده‌ایم.

اگر سوءتدبیر و فقر در جامعه‌ای باشد امکان ندارد بشود در آن جامعه امر به معروف و نهی از منکر كرد و مردم را به دین دعوت نمود. بنابراین اگر ما به بحث مسائل اقتصادی می‌پردازیم به عنوان وسیله‌ای است تا جامعه تعالی یابد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.