ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

جناح حاكم بر مجلس در دست جريان اصولگرايي معتدل و ولايي و مردمي است و هميشه نحوه و نتيجه جريان حاكم است كه بر انتخابات رياست جمهوري بعدي تاثير مي گذارد.

تورم، فقر، بيكاري، گراني و سوءمديريت در امور داخلي و خارجي پاشنه آشيل دولت آينده است. رشد قارچ گونه انواع بانك‌ها به جاي حمايت از توليد سوداگري هاي زيانبار، توزيع رانت و فرهنگ رانت در ايران بسيار رايج است و علت اصلي آن دولتي بودن اقتصاد و عدم شفاف سازي از عملكرد هاي مالي است.

علي رغم اينكه تخريب چهره ها پررنگ خواهد بود ليكن كانديداي مردمي اصولگراي توانمند، مجرب و باكفايت برخوردار از ويژگي نزديكي به رهبري نظر مثبت افكار عمومي را جذب خواهد كرد.

روح مديريت با نشاط ملي در دكتر قاليباف نهفته و با برنامه جامع اولويت دار عملگراي ايشان كه از ديدگاه اقتصادي- صنعتي تحول گراي وي ريشه گرفته است دو بال پرواز موفقيت آميز بلند وي به پاستور را رقم خواهد زد.

قانون گرايي و توجه ويژه به خرد جمعي، بهبود ساختار و توليد و تعامل سازنده با دنيا، جلوگير از تورم پرسنلي در تشكيلات اداري كند، مهار تورم افسار گسيخته، ايجاد فرصت هاي شغلي برابر براي عموم آحاد ملت، ريشه‌كن كردن فساد مالي و پديده رانت و رانت جويي، كاهش راستين فاصله ميان مردم و دولت و اجراي عموم شعارهاي انتخاباتي و برنامه هاي وي، ملت را دلشاد و كشور را ترقي خواهد داد.

برنامه ها و مانيفست مدون ارايه اي وي، قابل فهم، واقع بينانع و جامع گرا بوده و پاسخگوي انتظارات و خواسته هاي عموم مردم مي باشد. اصلي ترين هدف و برناممه وي، توسعه اقتصادي است.

اميدوارم همه آحاد ملت كه دل در گرو توسعه همه جانبه كشور و تعالي ايرانيان دارند به ياري ايشان بشتابند به ويژه بسيجيان و همرزمان دلسوز ايشان و ساير گروه هاي مرجع هوشمند جامعه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.