ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

پایبندی قالیباف به قانون برای ما مسلم شده است

محمدعلی اسفنانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد دلایل حمایتش از محمد باقر قالیباف و ویژگی برجسته وی با اشاره به اینکه مسئله‌ای که اکنون در کشور ما بارز است جایگاه مدیریت است، اظهار کرد: در این چند سال اخیر با ضعف مدیریت جدی و تعویض به جا و نا بجای مدیران و عزل و نصب‌های مکرر مواجه بودیم و همین مسئله سبب شد که مدیریت در کشور ما بی سر و سامان شود.

وی با بیان اینکه آنچه امروز مسلم است وجود منابع کافی در کشور است، افزود: با توجه به اینکه ما سرشار از منابع انسانی و زیرزمینی قوی و بیشترین منابع نفت و گاز دنیا هستیم در این مورد نیز دارای امکانات و نیروی متخصص کافی هستیم، نیازمند مدیریتی جامع در هماهنگی و استفاده بهینه از این منابع و تبدیل آن به حماسه اقتصادی هستیم.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محمدباقر قالیباف با توجه به گذشته و تحصیلات وی و معرفی وی به عنوان بهترین شهردار دنیا در سال 2008 و موارد دیگر به این نتیجه رسیدم که با ریاست وی بر این کشور می‌توانیم به تعالی برسیم.

وی ادامه داد: پایبندی قالیباف به قانون برای ما مسلم شده و یکی از مشکلات جدی ما در این چند سال اخیر تقلیل پایبندی مسئولان به قانون بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.