ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

قوی ترین مرد جهان در میان استقبال کنندگان

در میان استقبال کنندگان، بهداد سلیمی، قوی ترین مرد جهان، حسین توکلی، وزنه بردار نامدار کشور، دامادی و یوسفیان ملا از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

 

...1

محمد باقر قالیباف که به منظور دیدار با مردم و بزرگان استان مازندان به شمال کشور سفر کرده، دقایقی پیش وارد شهر ساری شد و در ورودی این شهر مورد استقبال مردم و جمعی از چهره های شناخته شده این استان قرار گرفت.

در میان استقبال کنندگان، بهداد سلیمی، قوی ترین مرد جهان، حسین توکلی، وزنه بردار نامدار کشور، دامادی و یوسفیان ملا از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

قالیباف به رسم سفرهای استانی خود برای ادای احترام به شهدا به گلزار شهدا  خواهد رفت و دیداری نیز با امام جمعه ساری خواهد داشت.
...2

استقبال کنندگان با شعارهای «حی علی خیرالعمل، خوش‌آمدی مرد عمل»، «قالیباف جهادی، خوش آمدی به ساری»، «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد»، «صلی علی محمد، بوی رجایی آمد» از قالیباف استقبال کردند.

...3

دکترمحمدباقر قالیباف در بدو ورود به شهر ساری، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای استان مازندران ادای احترام کرد.

قالیباف بر مزار شهیدان علمدار، سالاری، رمضانپور و سعادت حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدای گل یک بار دیگر با همرزمان شهیدش تجدید پیمان کرد.

در هنگام ورود قالیباف به گلزار شهدای ساری پدر یکی از شهیدان به قالیباف خیرمقدم گفت و دختربچه خردسالی نیز با قرائت شعری به گویش ساروی، از وی استقبال کرد.
...4

همچنین قالیباف بر مزار مرحوم عزت الله دامادی، نماینده فقید مردم مازندران در مجلس حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه خطاب به فرزند وی که هم اکنون نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی است، گفت: ایشان یکی از دوستان قدیمی ما بوده‌اند و امیدوارم خداوند رحمتشان کند.

قالیباف همچنین بر مزار سیدمسیح سلیم بهرامی، نماینده پیشین ساری در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت. مردم در هنگام خروج از گلزار شهدای ساری با شعار ««صل علی محمد، یاور رهبر آمد» و  «قالیباف، قالیباف، حمایتت می‌کنیم» او را بدرقه کردند.

قالیباف دقایقی دیگر با حضور در دفتر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری با وی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
...5

جمعيت زيادي در مسجد جامع شهر ساري جمع شده‌اند و در انتظار شنيدن سخنراني قاليباف هستند. مردم اين شهر در استقبال از اين كانديداي رياست جمهوري این شعر را همخوانی کردند: «همسایه شاه خراسان، همسنگر خیل شهیدان، جوانمردانه حمایتت می‌کنیم، اهداف تو باشد جهانی، تو حامی نسل جوانی، جوانمردانه حمایتت می‌کنیم، این همت مازندران است، این هیبت مازندران است، جای تو در قلب جوان است، جوانمردانه حمایتت می‌کنیم»

همچنين مردم ساری با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران به استقبال قالیباف آمده‌اند و پلاكاردهايي در دستانشان ديده مي‌شود كه روي آنها نوشته شده؛ «امید فردا قالیباف»، «آینده از ماست»، «ایران سرفرازم آرزوست»، «مردم عمل به مازندران خوش آمدی» و «قالیباف به دیار علویان خوش آمدی».

قالیباف قرار است تا دقایقی دیگر در مسجد جامع ساری سخنرانی کند.

...6

محمدباقر قالیباف با حضور در دفتر آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله طبرسی طی سخنانی در این دیدار ضمن خیرمقدم به محمدباقر قالیباف اظهار داشت: امیدواریم خداوند هرآنچه که خیر و صلاح است را برای ملت مقدر بفرماید.

وی ادامه داد: امیدواریم همانطور که در سمت های قبلی موفق بودید، در این سمت نیز خدمتگزار خوبی برای مردم باشید و برای شما آرزوی موفقیت می کنیم.

خبرهای تکمیلی از دیدار قالیباف با امام جمعه ساری متعاقبا منتشر خواهد شد.

...7

محمدباقر قالیباف با حضور در بیت آیت‌الله نظری از علمای برجسته شهر ساری با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله نظری در این دیدار با اشاره به خدمات محمدباقر قالیباف در شهر تهران، تصریح کرد: در تهران روحانیون و علما، بسیار از فعالیت‌های شما تعریف کرده‌اند و این رضایت علما توفیقی الهی به برای شما شمار می‌رود.

وی افزود: حاکمان و ماموران هر قدر بتوانند برای مردم و مملکت صادقانه خدمت کنند، اسباب خیر و برکتشان خواهد بود. امیدوارم خداوند توفیق شما را بیشتر کند و همه خدمتگزاران را برای ما حفظ بفرماید.
..8

مازندراني‌ها نيز مانند مردم استان‌هاي زنجان، قم، سيستان و بلوچستان و اردبيل، با ثبت اثر انگشت خود بر طوماري، حمايتشان را از محمدباقر قاليباف اعلام كردند. آنها نيز انگشت سبابه جوهري خود را به نشانه رأی به قالیباف برافراشتند.

...9

بهداد سلیمی، قویترین مرد جهان از جمله افرادی است که در مراسم سخنرانی محمدباقر قالیباف در جمع مردم ساری حضور دارد. همچنین دامادی و یوسفیان‌ملا از نماینده استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي نيز در این مراسم ديده مي‌شوند. دقایقی پیش از آغاز مراسم سخنرانی قالیباف در مسجد جامع ساری، محوطه اين مسجد مملو از زنان و مردان، جوانان و روحانیون ساروی است که در انتظار ورود قالیباف هستند.
...10/ بخش تكميلي ديدار با آيت‌الله نظري

محمدباقر قالیباف با حضور در بیت آیت‌الله نظری از علمای برجسته شهر ساری با وی دیدار و گفت وگو کرد.

اين عالم برجسته در اين ديدار گفت: انسان باید تهذیب نفس داشته باشد و بتواند به خوبی به جامعه خدمت کند. باید توجه داشت که پایه اصلاحات، فردی است. اگر همه مردم غیبت نکنند، دروغ نگویند و تهذیب نفس داشته باشند می‌توان مشكلات را برطرف کرد.

همچنین محمدباقر قالیباف طی سخنانی در این ديدار ابراز داشت: مجددا توفیق داشتم تا خدمت حضرتعالی برسم تا هم عیادتی از شما داشته باشم و هم از بیانات شما استفاده کنم.

وی تاکید کرد: فلسفه نظام اسلامی جز این نيست که بتواند کاری کند تا شهروندان نظام اسلامی در سایه اسلام زندگی کنند. باید بتوانیم زمینه را برای بندگی و عبادت شهروندان که هدف و مقصد نهایی است فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم ما مدیران در هرکجا که هستیم بتوانیم شرایط زندگی مادی را به گونه‌ای فراهم کنیم که این دغدغه مادي از شهروندان دور شود و آنها به سمت رشد و تعالی و هدف نهایی که عبادت خداوند است بروند. این مهمترین وظیفه در نظام اسلامی است که بر دوش یکایک ما مدیران قرار دارد.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری ادامه داد: امیدوارم در روزهای پیش رو ملت عزیز ایران حماسه سیاسی را باشکوه و به درستی خلق کنند. همواره عنوان می‌کنیم که پیش از این عزیزان زحمات بسیاری کشیده‌اند، اما این زحمات کفایت مردم را نکرده است. باید بیش از این زحمت کشیده شود و شرایط مناسب اقتصادی را برای مردم فراهم کنیم.

وی افزود: بنده نسبت به مازندران عرق خاصی دارم. هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن ارتباط خاصی با این استان داشته‌ام. بیش از 25سال قبل توفیق داشتم که در شهر ساری در خدمت شما باشم و این ارتباط و تعامل تاکنون ادامه پیدا کرده است.

وی با اشاره به چالش‌ها و ظرفیت‌های استان مازندران گفت: وقتی که از استان مازندران عبور می‌کنیم تصور می‌کنیم که در چه استان سرسبز و پررونقی هستیم، اما وقتی از جاده‌های اصلی فاصله می‌گیریم شاهد هستیم که محرومیت زیاد است. البته ظرفیت‌های زیادی نیز در این استان وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها به شرایط مناسبی رسید.

...11

جمع کثیری مردم مازندران با شعار «مازندران یک کلام، مردم عمل والسلام» به استقبال این نامزد انتخابات ریاست جمهوری رفتند. قالیباف لحظاتی پیش در میان شعارهای حمایت‌آمیز مردم ساری، وارد مسجد جامع این شهر شد. تعداد حاضران آنقدر بالاست که مدیران همایش مجبور شدند چند بار از مردم بخواهند که با حفظ آرامش، فضا را برای سخنرانی قالیباف مهیا کنند.

تعدادی از مردم با در دست داشتن شناسنامه‌های خود و بالا آوردن آن، اعلام کردند که در خلق حماسه سیاسی مشارکت می‌کنند و به قالیباف رای خواهند داد. 

...12/ ویژه

استقبال  ١٠ هزار نفری ساروی ها از قالیباف، بازار منتهی به مسجد جامع شهر را تعطیل کرد.
...13

قالیباف دقایقی پیش سخنرانی خود را در مسجد جامع ساری آغاز کرد. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های سخنان او را بخوانید:

 با دیدن برق امید در چشمان شما جوانان یاد جوانان نسل اول انقلاب می‌افتم که بنده یکی از بازماندگان کاروان آنها هستم. امروز همان همت و غیرت و جوانمردی را در وجود یکایک شما می‌بینم. با استفاده از تجربه بزرگان و پیشکسوتان و با امید به توان شما جوانان نخبه و پرتلاش، عرض می‌کنم که در آینده ای نزدیک حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب رقم خواهد خورد و اگر توفیق خدمت به شما مردم را پیدا کنم، دست به دست هم می‌دهیم تا حماسه اقتصادی را رقم بزنیم تا کشور عزیزمان مثل دوران دفاع مقدس در تاریخ بدرخشد.

به شما ملت عزیز عرض می‌کنم هیچ جای نگرانی و نا امیدی وجود ندارد. کشور ما ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد؛ امروز مهمترین چالش و خطر برای کشور سوءتدبیر و سوءمدیریت است. متاسفانه از ظرفیت‌ها و امکانات کشور استفاده نشده است.

جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است، باید در راه خدمت بی‌منت به مردم مجاهدت کنیم، دست به دست هم دهیم و یک جهاد دیگر را رقم بزنیم تا مدیریت بسته و خسته کنونی را بشکنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.