ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

مردم اردبیل به توانایی دکتر قالیباف ایمان دارند

منصورحقیقت پورنماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر قالیباف به استان اردبیل گفت: وضعیت دکترقالیباف در این استان بسیار مثبت است و مردم این استان از عملکرد وی رضایت دارند و به توانایی او ایمان دارند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سطح ملی نیز جایگاه آقای قالیباف امیدوارکننده است و وی از بیشترین اقبال در میان مردم نسبت به سایر کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم برخوردار است.

وی افزود: دلیل این رضایت مردمی نیز تجارب و موفقیت های ایشان در عرصه های مختلف مدیریتی است که نوید سرعت دهی به بهبود وضعیت کشور را به دنبال دارد.


به گفته این نماینده مجلس نهم قالیباف از جمله مدیران موفق کشور است که سابقه سیاسی و مدیریتی اش دراداره پایتخت تجارب خوبی را برای اداره کشور به او داده است.

حقیقت پور با تاکید بر لزوم توجه مردم به این مهم اظهار داشت: شرایط کشور دیگر فرصتی برای آزمون و خطا و کسب تجربه به رئیس جمهور آینده نخواهد داد ،جامعه به مدیری پرتوان احتیاج دارد که بحران ها را کنار بزند وبا فرهنگ جهادی نیازها و مطالبات مردم را رفع کند که این ویژگی در آقای قالیباف وجود دارد.

وی بیان کرد: فرهنگ جهادی که تثبیت شده در شخصیت قالیباف است این آینده امیدوار کننده و روشنی را پیش روی مردم می گذارد.

نايب‌رئيس كميسيون امنيت‌ملي مجلس ضمن مثبت ارزیابی کردن دیدگاه مردم پرشوراستان اردبیل نسبت به شهردار تهران، اظهار داشت: دیدگاه اقشار مختلف مردم این استان ازعشایروروستائیان نسبت به قالیباف در سطح بالای رضایت بخشی قرار دارد و مردم به مدیری پرتوان با کارنامه موفقی چون قالیباف نیاز دارند تا تغییرات عملی یک مدیرجهادی را بر زندگی خود لمس کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.