ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

اردبيلي ها براي دکتر قاليباف سنگ تمام گذاشتند

 

...1

هواداران و علاقه‌مندان محمدباقر قالیباف در استان اردبیل از ساعتی پیش با حضور در فرودگاه این شهر در انتظار ورود اين کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری به اين شهر هستند. مردم شهر اردبيل در حالي براي استقبال از قاليباف وارد فرودگاه اين شهر می‌شوند که لحظاتی پیش بارش تگرگ شدیدی در اين نقطه از كشور آغاز شده است. جمعيت حاضر در فرودگاه، لحظه به لحظه در حال افزايش است. در حال حاضر نمایندگانی از اقشار مختلف مردم اردبیل از جمله عشایر دشت‌مغان، اصناف، خانواده شهدا، جامعه مهندسین، پزشکان و فرهنگیان در فرودگاه اردبیل حضور دارند و در انتظار ورود محمدباقر قالیباف هستند.

 ...2

قالیباف، کاندیداي یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش وارد فرودگاه شهر اردبیل شد. وي در میان استقبال پرشور جمعی از مردم، نمایندگان مجلس و مسئولان محلي وارد اين شهر شد. فرودگاه اردبیل 5 کیلومتر با اين شهر فاصله دارد و در مسیر حرکت قالیباف تا گلزار شهدا، پلاكاردهاي خوشامدگویی‌ به زبان آذري ديده مي‌شود.

حضور در گلزار شهدای اردبیل، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در جمع مردم و علاقه‌مندان اردبیلی بخشی از برنامه‌های محمدباقر قالیباف در این سفر است.

...3

پیرزني از اهالي شهرستان مغان و از عشایر این شهرستان با لباس محلی از قالیباف استقبال کرد. اين پيرزن، یک کیف محلی را كه طومار حمایت عشایر دشت مغان در آن  قرار داشت به محمدباقر قالیباف تقدیم کرد. وي خطاب به دکتر قالیباف گفت: عشایر تاکنون هیچ نامه و طوماری را امضا نکرده‌اند، اما این طومار را 20 هزار نفر از عشاير امضا کرده و تقدیم شما می‌کنم تا بدانید که مثل کوه پشتیبان شما هستیم و هیچگاه از این حمایت دست برنخواهیم داشت.

اين طومار 30 متری با امضای 20 هزار نفر از عشایر دشت مغان است كه در آن امضاي اقوام و قبایل مختلف ديده مي‌شود. تعداد زيادي از عشاير دشت مغان نيز در فرودگاه حضور يافته‌اند.

...4

مسجد قدس اردبیل میزبان محمدباقر قالیباف در سفر به اين استان است. اين مسجد از ساعاتی پیش مملو از جمعیت شده، به طوری كه فضای داخل مسجد به طور كامل پر است و جمعیتی کثیری از مردم اردبیل روبروی مسجد و در میدان قدس در انتظار حضور قاليباف هستند.

...5

2 کیلومتر مانده به محل برگزاری مراسم سخنراني محمدباقر قالیباف در شهر اردبیل، ترافیک سنگینی به واسطه حضور علاقه‌مندان به اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري در خیابان منتهي به مسجد قدس ايجاد شده است. تعداد كثيري از هواداران قاليباف در استان اردبيل خودشان را به مسجد قدس رسانده‌اند تا شنونده گفته‌هاي وي باشند و حمايت خود را از قاليباف اعلام كنند.

محمدباقر قالیباف هم لحظاتی پیش در میان استقبال پرشور هواداران خود وارد مسجد قدس اردبیل كه يكي از مهم‌ترين مساجد اين شهر است شد. استقبال از قالیباف از فرودگاه تا محل برگزاری مراسم جریان داشت و در حال حاضر تعداد زیادی از مردم در بیرون از مسجد از طریق بلندگو در انتظار شنیدن سخنرانی قالیباف هستند. شعارهایی که مردم اردبیل در حمایت از قالیباف سر می‌دهند عبارتند از: «قالیباف ولایی، حمایتت می‌کنیم»،‌ «قالیباف دوست داریم» و... . مراسم دقايقي قبل با قرائت قرآن در مسجد قدس شروع شد.

...6

هزاران نفر از مردم استان اردبيل هم در پي حركت نمادين مردم استان‌هاي زنجان، قم و سيستان ‌و بلوچستان با ثبت اثر انگشت خود در طومار حمایت از محمد باقر قالیباف، با وی پیمان بستند که همواره از اهداف او برای سربلندی ایران اسلامی حمایت کنند. آنها نيز با نشان دادن انگشتان جوهري خود شعار «ما همه اثر گذاریم» را سر دادند و حمایتشان را از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.