ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

هفته نامه آلمانی اشپیگل درگزارشی از انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: اشپیگل که با عنوان “بچه خوش تیپ اصولگرا ” مقاله خود را منتشر  کرده می نویسد ه، آمده است: شورای نگهبان در تصمیم خود مبنی بر اینکه چه کسی در فهرست نهایی نامزدهای انتخابات قرار گیرد،حاضر به هیچ خطر پذیری نشد و در نهایت تعدادی از اصولگرایان را به عنوان نامزد نهایی معرفی کرد که محمد باقر قالیباف در میان آنها،کسی است که می تواند همه را غافلگیر کند.
این مطلب می افزاید: شهردار محبوب تهران که می خواهد رییس جمهور شود، دوست دارد کت و شلوار شیک پوشیده و عینک آفتابی ری بن به چشمان خود بزند، اشپیگل با اشاره به جت اسکی سواری قالیباف در مراسم افتتاح دریاچه مصنوعی تهران،نوشت: برای این نامزد محافظه کار انتخابات ریاست جمهوری، زندگی مدرن و جمهوری اسلامی یک تناقض نیست.
به نوشته این نشریه آلمانی، قالیباف چند سال قبل در مصاحبه با نشریه تایم آمریکا، گفته است،”صرف اینکه انقلاب اسلامی داریم به این معنا نیست که نتوانیم از بقیه دنیا چیزی یاد بگیریم”.
اشپیگل می افزاید : قالیباف به عنوان شهردار تهران از سال ۲۰۰۵،پایتخت را به صورت اساسی دگرگون کرده و با ساختن خیابان ها و اتوبان های جدید، کانال های فاضلاب و پارک های جدید در شهر،خود را نشان داده و به خاطر همین کارها در سال ۲۰۰۸ به عنوان هشتمین شهردار برتر جهان انتخاب شد.
اشپیگل می گوید : شهردار ۵۱ ساله تهران به عنوان یک شخصیت عملگرا شناخته می شود و گفته شده که وی در اجلاس اقتصادی داووس سوئیس شرکت کرده و با شهردار کشورهای مختلف درباره زلزله و روش های پیشگیری از آن ملاقات هایی داشته است .

به نوشته این نشریه،قالیباف بارها از احمدی نژاد انتقاد کرده و او را به سوء مدیریت اقتصادی و انجام اقدامات و بیان اظهارات تحریک آمیز بی جا درخارج از کشور از جمله درمورد موضوع هولوکاست،متهم کرده است.
قالیباف ،در نوجوانی در تظاهرات پیروزی انقلاب حضور داشت و بعدها جزو نیروهای سپاه پاسداران شد و با رشدی سریع درحالی که ۴۰سال هم نداشت یکی از فرماندهان عالیرتبه شد و پس از آن به عنوان فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران منصوب شد.
اشپیگل می نویسد : قالیباف اگر بتواند شخصیت واقعی خود را ارائه دهد و طرفداران خود را جذب کند،نقش مهمی در موفقیت خود در انتخابات ایفا خواهد کرد .
در ادامه گزارش این نشریه آلمانی درمورد دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران آمده است:”علی اکبر ولایتی” وزیر خارجه اسبق و “غلامعلی حداد عادل” از دیگر نامزدهای محافظه کار هستند که قرار است فردی که شانس بیشتری برای پیروزی دارد از میان این سه نفر،انتخاب و معرفی شود، البته باید منتظر ماند و دید که آیا آنها به وعده خود وفادار خواهند ماند یا نه.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.