ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

ahle sonat

یکی از علمای اهل سنت در استان گلستان گفت: اغلب علمای اهل سنت در این استان از قالیباف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاج آخوند نظری امروز در دیدار با جانشین و دبیر اجرایی ستاد حامیان قالیباف در گلستان با تاکید بر استقبال از برنامه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی قالیباف اظهار داشت: بنده، دوستان نزدیک و تمامی علاقمندان به نظام در این منطقه از این نامزد اصولگرا و صاحب برنامه حمایت کرده و امیدواریم حضور ایشان به عنوان سکاندار اجرایی کشور پیامد بابرکتی برای کشور به همراه داشته باشد.

قومیت‌های مختلف ترکمن از قالیباف حمایت کنند

وی ادامه داد: با توجه به اوضاع خطیر کشور و برنامه‌های مردم‌محور و جهادی قالیباف، سفارش می‌کنم مردم شریف استان اعم از شیعه و سنی به ویژه قومیت‌های مختلف ترکمن از این نامزد مردمی حمایت کنند.

آخوند نظری تصریح کرد: با مطالعه نامزدهایی که در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند و احترام به همه این بزرگواران، قالیباف را در بین آنان، فردی معتقد به مبانی اسلام و انقلاب، پرانرژِی و صاحب برنامه دیدم که شعارهایی عملگرا و منطبق بر عقلانیت و اسلامیت دارد.

۵۴ حوزه علمیه اهل تسنن در گلستان از قالیباف حمایت می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباط و تعامل نزدیک با قریب به ۵۴ حوزه علمیه منطقه اهل سنت و احساس وظیفه و تکلیفی که دارم به این عزیزان سفارش می‌کنم از قالیباف به عنوان نامزد اصلح این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

آخوند نظری یادآور شد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خلق «حماسه سیاسی»، امیدوارم در روز ۲۴ خردادماه امسال شاهد حضور عالمانه ملت ایران در این دوره از انتخابات حساس پیش رو باشیم.

در این دیدار همچنین جانشین و دبیر اجرایی ستاد حامیان مردمی قالیباف، علما را ذخیره دینی مسلمانان برشمرد و اذعان داشت: در تاریخ ایران بزرگ همیشه نقش علما به عنوان تکیه‌گاه، ملجا و پایگاه مردمی مطرح بوده است.

در برنامه‌های قالیباف نگاه جامعی نسبت به تمامی قومیت‌ها وجود دارد

سید حسن حسینی ادامه داد: حامل سلام قالیباف به تمامی مردم منطقه به ویژه مردم مسلمان اهل سنت و قوم ایرانی ترکمن هستم و از نگاه مثبت جنابعالی نسبت به دکتر و برنامه‌های جامع ایشان قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های قالیباف نگاه جامعی نسبت به تمامی قومیت‌ها وجود دارد و بر اساس این برنامه‌ها ایشان اعتقاد دارد همه ملت ایران باید در توسعه کشور نقش‌آفرینی کنند.

حاج آخوند نظری از علمای به نام ترکمن‌صحرا و موسس حوزه علمیه «قره بلاغ» در شهرستان علی‌آبادکتول است که در بین اهل سنت تراکمه طرفداران بسیاری دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.