ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

 

 
 
با صدور بيانيه اي صورت گرفت
حمايت جامعه جغرافي دانان ايران از قاليباف
جامعه جغرافی‌دانان ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت می‌کنند.
 
 

 

 

جامعه جغرافی‌دانان ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت می‌کنند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«ما براي آن كه ايران خانه خوبان شود؛ خون دل ها خورده ايم»

جامعه جغرافيدانان ايران به عنوان نهادي برآمده از بطن ملت شريف ايران كه متشكل از اساتيد، دانش آموختگان و دانشجويان علوم جغرافيايي است بدين وسيله از هموطنان غيور و انقلابي دعوت به عمل مي آورد با حضور حماسي خويش در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا زمينه تحقق منويات مقام معظم رهبري (دامت بركاته) و معنا بخشي پيام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي را فراهم آورد.

عميقا معتقديم، ملت شريف و هميشه در صحنه ايران با حضور حداكثري خويش در جشن بالندگي 24 خرداد علاوه بر تحقق حماسه سياسي، با انتخاب هوشيارانه خود و با عنايت بر مولفه هايي چون ولايت مداري، مديريت جهادي، كارآمدي و تخصص، درك توانمندي هاي محيطي ايران و واقعيت هاي جهاني مي تواند زمينه حماسه اقتصادي و خروج از وضعيت كنوني و ورود به دوره ثبات، اميد، آرامش و همدلي را آن چنان كه در خور ملت ايران است؛ فراهم سازد.

بي ترديد، ايران اسلامي داراي قابليت ها و ظرفيت هاي انساني و طبيعي شاياني است. با اين وجود، تاريخ معاصر ايران اثبات كرده است فقدان شناخت صحيح اين قابليت ها و ضعف مديريت و كنترل اين منابع، موجب عدم پيشرفت بوده است.

ملت شريف ايران، ما به عنوان جغرافيدانان حرفه اي برحسب رشته تحصيلي، پژوهش ها، تجارب و نگاه جامع خود براين باوريم كه شناخت و مديريت اين ظرفيت هاي عظيم و بهره گيري از اين منابع تنها از چنين فردي برمي آيد كه داراي شخصيتي استوار و سابقه اي ستودني در مديريت كلان است. بي شك چنين فردي با لطف الهي، اتكا به مردم و تعامل با صاحب نظران و متخصصين توان دميدن روح اميد، خوشبيني به آينده و باورسازي اقتصاد داخلي و ترميم سياست خارجي و تقويت بخش خدماتي- رفاهي را خواهد داشت.

ما با عنايت به شناخت جامع خود از جناب آقاي دكتر محمدباقر قاليباف، دانشيار جغرافياي سياسي و ژئوپليتيك دانشگاه تهران و حسب سوابق انقلابي و تجارب مديريتي درخشان و توفيقات روز افزون ايشان در حيطه عمل، اعلامي ميداريم موضع ما در انتخابات رياست جمهوري حمايت قاطع از جناب آقاي دكتر محمد باقر قاليباف مي‌باشد.

جامعه جغرافيدانان ايران

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.