ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

بي‌بی‌سی فارسی در کنار برخی رسانه‌های داخلی جریان خبری تخریبی جدیدی را علیه محمدباقر قالیباف آغاز کرده‌اند. جریانی که با حمایت و همراهی نهادهای بین‌المللی داعیه‌دار حقوق بشر نیز همراه شده است.
شفاف: بي‌بی‌سی فارسی در کنار برخی رسانه‌های داخلی جریان خبری تخریبی جدیدی را علیه محمدباقر قالیباف آغاز کرده‌اند. جریانی که با حمایت و همراهی نهادهای بین‌المللی داعیه‌دار حقوق بشر نیز همراه شده و به ماموریتی ویژه برای هدف گرفتن این کاندیدای اصولگرا و دارای سبد رای بالا طراحی شده است.
 
مدتی قبل و ابتدا، تلویزیون صدای آمریكا با پخش و تكرار  مستند تخریبی علیه قالیباف این ماموریت را كلید زد و جدیدا نیز بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی این ماجرا را وارد فاز جدیدی کرده است؛ بازنشر ناقص بخشی از سخنان قالیباف در جمع دانشجویان در وب‌سایت معاند کلمه و سپس  در این شبکه از جمله این اقدامات است.
 
این درحالی است که محافل حقوق بشری غربی تصمیم گرفته‌اند، تمرکزی جدید را روی محمد باقر قالیباف به عنوان یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای اصولگرایان به عمل آوردند.«سرپل‌های نفاق» و معاند در رسانه های بیگانه مامور شده‌اند علیه قالیباف اسناد و مدارک جمع کنند و آنهارا در اختیار نهادهای حقوق بشری قرار دهند.
 
 این درحالی است که در آستانه انتخابات نمایندگان مجلس و تحلیلگران سیاسی بر اتحاد اصولگرایان تاکید داشته اند و همین مساله موجب نگرانی کشورهای غربی و رسانه های آنها شده است و این تکاپو برای تخریب محمد باقر قالیباف در این راستا ارزیابی میشود چرا که وی در نظر سنجی ها از اقبال بیشتری نسبت به سایر کاندیداها برخوردار است.
 
همچنین که همگرایی نهایی اصولگرایان و انتخاب گزینه اصلح و فردی که کرنشی در مقابل خواسته های غربی ها نخواهد داشت موجب نگرانی آنها شده است.
 
البته برخی رسانه های داخلی نیز همسو با این رسانه ها، دست به تخریب قالیباف زده اند و با استناد به این فایل صوتی منتشر شده گزارش هایی از حوادث کوی دانشگاه و اظهار وزیر علوم وقت منتشر کرده اند.
 
برخی از روزنامه های جریان اصلاح طلب نیز با توسل به این ماجرا قصد تخریب قالیباف را داشته اند، در روزهای گذشته با چهره‌های اصلاح‌طلب دخیل در وقایع سال ۸۲ گفت‌وگوهایی را ترتیب داده و تلاش کردند  رویکرد ناجا در جریان وقایع سال ۸۲ را با سوگیری سیاسی این روزها در هم آمیزد.
 
اشاره قالیباف و طلایی در مصاحبه‌ها و گفته‌های روزهای اخیر مبنی بر دخالت برخی مسئولان دولت اصلاحات در آشوب‌های ۸۲ و همراهی ناجا با دانشجویان برای آرام کردن اوضاع بر هم ریخته کوی دانشگاه، در برابر امضا کردن حکم تیر و ورود به دانشگاه توسط دو مقام اصلاح‌طلب و اجرانکردن آن توسط فرمانده نیروی انتظامی واکنش‌ مصطفی معین وزیر وقت علوم  وغلام رضا ظریفیان معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت اصلاحات به دنبال داشته است.
 
هرچند مسئولان دوره اصلاحات به تعامل خوب و سازنده نیروی انتظامی با دانشجویان و نقش رویکردهای این نیرو در آرام شدن اوضاع اعتراف کرده‌اند.
 
همچنین در پی انتشار بخش گزینشی این فایل صوتی، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در واکنش به پخش برنامه ای تخریبی علیه این کاندیدا در یک شبکه ماهواره ای بیگانه، گفت: اینکه شبکه بی بی سی خط تخریب کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران را از قالیباف شروع می کند، خود حاوی پیامی قابل توجه است .
 
در همین راستا مرتضی طلایی نیز به انتشار این مطالب در این روزنامه، واکنش نشان داد؛ طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به مواضع اخیر مصطفی معین و ظریفیان مسئولان وزارت علوم در دوره اصلاحات، تصریح کرد: موضوعی که دوستان از آن اظهار بی اطلاعی می کنند مربوط به سال 82 می شود و زمانی که تعدادی از مسوولان دولت وقت در ملتهب کردن فضای دانشگاه نقش داشتند و عده ای از دانشجویان را به اعتراضات خیابانی ترغیب می کردند. در این فضا آقای قالیباف در شورای امنیت حضور پیدا کرد و برای قطع این مدیریت پنهانی آشوب ها اصرار بر مجوز حضور در کوی دانشگاه را داشت و مسوولان دولت وقت که در جلسه حضور داشتند بصورت مکتوب مصوب کردند و این مجوز را به قالیباف دادند.
 
طلایی تاکید کرد: اما نکته اینجاست که همه و بویژه این آقایان خیلی خوب می دانند که قالیباف از این مجوز استفاده نکرد و حتی به ما و همکاران پلیس تهران گفت وقتی این دوستان این مجوز را به من دادند مطمئن باشید که دیگر شلوغی و اعتراضی نخواهیم داشت و البته همین شد و دیگر آن اعتراضات ادامه پیدا نکرد. چرا؟ چون آن کسانی که به اعتراضات سامان می دادند و از دانشجویان استفاده ابزاری می کردند خودشان متوجه قضیه شدند. دانشجویان هم با اینکه در سالگرد واقعه 18 تیر نگذاشتند که رییس وقت دانشگاه تهران صحبت کند با گل و تشویق از بنده به عنوان رییس پلیس وقت تهران استقبال کردند.
 
حال پس از اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان باید منتظر تخریب بیشتر محمد باقر قالیباف در این رسانه های بیگانه باشیم؛ فردی که در نظر سنجی های انجام شده توسط نهادها و ارگان و سازمان های مختلف در صدر این نظر سنجیها قرار دارد و فردی است که بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند که وی میتواند گزینه نهایی اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.