ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

محمدباقر قالیباف صبح امروز در دیدار با بزرگان و شیوخ طوایف، قبایل و عشایر عرب استان خوزستان گفت: امروز در روز جمعه، روز ولادت امیرالمؤمنین علیه السّلام و ماه رجب، در روز، ماه و ایام عزیزی قرار داریم. همچنین امروز سالروز فتح خرمشهر است که برای همیشه نقطه عطفی در تاریخ سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی تأکید کرد: هیچ حسی جز این که احساس کنم همه وجودم متعلق به این‌جاست ندارم.در دوران دفاع مقدس بارها و بارها کنار عشایر عرب از ارتفاعات «الله‌اکبر» از آغاز جنگ تا روزهای پایانی جنگ جنگیدیم و با همه وجودم، غیرت، شجاعت و دل‌بستگی آنها را به اسلام و کشور مشاهده کردم.

قالیباف تأکید کرد: ازاین‌رو دوباره در این استان برای تجدید بیعت با دوستان شهید، هم‌سفران و شما مردم باوفا حضور پیدا کردم که به‌فرموده امام خمینی(ره) دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اید.

قالیباف در ادامه گفت: شما با روحیه جهادی و حضور در دوران دفاع مقدس نشان دادید که آنچه مهم نیست قومیت و زبان است. همه این مردم در دوران دفاع مقدس ایستادند، دفاع کردند و خون دادند.

وی اظهار داشت: امروز هیچ‌کس نباید همچون دوران دفاع مقدس با دیگری تفاوت داشته باشد، چرا که اسلام، انقلاب، قانون اساسی و اخلاق این اجازه را نمی‌دهد.

وی همچنین خطاب به بزرگان و شیوخ استان خوزستان افزود: با شما بیعت می‌بندم همان‌طور که در دوران دفاع مقدس با هم ایستادیم، خون دادیم و جانباز شدیم، با همان حضور مقتدرانه دولت آینده را از همه اقوام، گروه‌ها و آنهایی که قصد خدمت دارند تشکیل دهم.

قالیباف افزود: بنده معتقدم اگر جنوب‌غرب ایران را که اساس دارایی‌ها و منابع کشور است بسازیم در واقع تمامی ایران را ساخته‌ایم. هروقت به اینجا می‌آیم ‌جز غصه و ناراحتی چیزی باقی نمی‌ماند، امیدوارم اینجا را به‌سرعت به رشد و نمو خواهیم رساند.

محمدباقر قالیباف که به‌منظور دیدار با اقشار مختلف مردم و سخنرانی در جمع آنها به استان خوزستان سفر کرده است، ابتدا وارد شهر آبادان شد.

قالیباف در ادامه ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس، در نظر دارد تا  سر مزار شهدای گمنام شلمچه نیز حضور پیدا کند.

هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در سالروز ولادت امیرالمؤمنین علیه السّلام تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف از خرمشهر و با زیارت شهدای شملچه آغاز می‌شود.

به همین منظور قالیباف دقایقی پیش وارد خرمشهر شد و به زیارت شهدای شملچه رفت. وی قرار است با حضور سر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و همچنین شهدای آزادسازی خرمشهر، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کند.

قالیباف همچنین در ادامه سفر به استان خوزستان با شیخ عدنان، از شخصیت‌های برجسته خرمشهر و برخی دیگر از بزرگان و شیوخ این شهر دیدار خواهد کرد.

 قالیباف لحظاتی قبل وارد یادمان شلمچه، نخستین خاکریز دوران دفاع مقدس شد و به شهدای عملیات کربلای 5 ادای احترام کرد.

همچنین او با حضور در نقطه صفر مرزی و در مسجد شلمچه، بر مزار 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس حاضر شد و به قرائت نماز پرداخت.

جمعی از بزرگان و شیوخ قبایل عرب استان خوزستان صبح امروز با حضور در منزل شیخ عدنان، از بزرگان خرمشهر با محمدباقر قالیباف دیدار کردند.

پلاکاردهای به‌زبان عربی برای خوش‌آمدگویی به محمدباقر قالیباف در ورودی منزل شیخ عدنان نصب شده بود. در این دیدار 100 نفر از بزرگان و شیوخ طوایف، قبایل و عشایر عرب استان خوزستان با قالیباف بیعت کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.