ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

 حاج عبدالرضا هلالی نام آشنایی برای مردم است. نام وی با مدیحه سرایی با ائمه اطهار گره خورده است. مداح جوانی که با معارف اهل بیت آشنا است و سالهاست در این زمینه به فعالیت می پردازد.

حاج عبدالرضا هلالی مشهورترین وپرطرفدارترین مداح جوان کشوردر آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار شفاف به بیان برخی نکات درباره انتخابات پرداخت.

وی معتقد است شرایط حساسی کنونی کشور نیازمند با برنامه ترین کاندیدا یعنی محمد باقر قالیباف است.

هلالی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت دولت فعلی را داشته باشد و نقاط ضعف فعلی را هم برطرف کند، گفت: امروز کشور به رئیس جمهوری نیاز دارد که درد مردم را بداند و زبان رسای مردم باشد.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید برای بهتر شدن زندگی مردم برنامه ریزی دقیق داشته و همچنین برای بزرگترین حوزه اجرایی کشور توانایی لازم را داشته باشد؛ من این توانایی را در میان این هشت کاندیدا تنها در دکتر قالیباف میبنیم و حس میکنم وی میتواند بیشتر و بهتر از سایرین به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به سابقه جهادی محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: کشور به این روحیه جهادی نیاز داد زیرا مردم با گرفتاری های اقتصادی زیادی سر و کار دارند.

هلالی در ادامه به سابقه مدیری قالیباف در نیروی انتظانی و همچنین مدیریت وی در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: وی در این سالها به خوبی نشان داد که چگونه می توان با روحیه جهادی مشکلات را پشت سر گذاشت و همچنین مدیریت وی در شهر تهران یادآور و تایید کننده کارآمدی دین در اداره جامعه است.

این مداح مشهور اهل بیت بیان داشت: هر کدام از این کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه هایی ارائه کرده اند و قول ها و وعده هایی را نیز نطرح کرده اند اما تنها فردی که در کارنامه خود عملگرا بودن به شعار و برنامه های خود را به مردم ثابت کرده، آقای قالیباف است.

وی بیان داشت: تمامی افرادی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند، قابل احترام هستند و از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند و باید به هرکسی که از بین این افراد سکاندار مدیریت اجرایی کشور شود، اطمینان کرد اما معتقدم که آقای قالیباف برای مدیریت اجرایی کشور مناسب ترین فرد و قابل اطمینان ترین فرد است.

هلالی با اشاره به سیاست زدگی مردم، اظهار داشت: مردم به معنای واقعی از سیاست فراری هستند اما اکنون فرصتی پیش آمده تا از فضای سیاست زده دور شویم؛ نباید ریسک کنیم زیرا مردم گرفتاری های زیادی دارند و کشور نیاز به بابرنامه ترین کاندیدا دارد؛ به نظر من آقای قالیباف تمام ویژگی های رئیس جمهور آینده را در خود دارند.

وی با بیان اینکه شاید به وی هم انتقاداتی وارد باشد، بیان داشت: انتقاد تنها مختص به آقای قالیباف نیست و به تمامی این عزیزان انتقاداتی وارد .

وی اظهار کرد: آقای قالیباف فرد مورد اطمینانی برای قوه اجرایی کشور است و من این اطمینان را نسبت به سایر کاندیداها ندارم زیرا اکنون فرصت اشتباه نیست و عرصه ریاست جمهوری هم عرصه آزمون و خطا نیست، مردم دیگر توانایی این همه مشکلات را ندارند.


وی درباره دلایل حمایت خود از قالیباف، گفت: ما کسی را میخواهیم که مطیع ولایت باشد و گوش به فرمان ولی فقیه باشد نه اینکه برای کشور حاشیه سازی کند، اکنون فرصتی پیش آمده تا ما بچه حزب الهی ها با تدبیر بیشتر در این انتخابات عمل کنیم ، ما فرصت خطا نداریم و باید کسی را انتخاب نکنیم که خدای نکرده با اقداماتش طوری رفتار کند که مقام معظم رهبری و نظام تاوانش را پس دهند.

هلالی یادآور شد: قطعا مردم با حضور خود در پای صندوق های رای به خلق حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری است، کمک خواهند کرد و حضور حداکثری در این انتخابات خواهند داشت زیرا در نهایت این مردم هستند که برنده اصلی این انتخابات خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.